MBTI® gaat uit van persoonlijkheidsvoorkeuren. Door deze, aangeboren, voorkeuren in kaart te brengen en effectief in te zetten, worden kwaliteiten van mensen optimaal benut, blinde vlekken en valkuilen concreet en leren medewerkers met elkaar om te gaan op de manier die het beste past. Er gaat minder tijd verloren aan inefficiëntie en gedoe!

Onderstaande vragen staan centraal:

1.  Wat geeft je energie?   2.  Hoe ga je om met informatie?

3. Hoe neem je beslissingen?   4. Hoe richt jij je leven in?

Doel van de test is dat het inzicht geeft in je eigen persoonlijkheid en voorkeuren zodat je meer grip krijgt op je leven. Door MBTI ontdek je, je sterke kanten en talenten en begrijpt beter waarom je dingen doet en de manier waarop je reageert. MBTI geeft je een beter inzicht van mensen in je omgeving en in de relatie met anderen.

Geschikt voor persoonlijke ontwikkeling, beroepskeuze, coaching, leiderschap en teambuilding. Voor iedereen die verantwoordelijk is voor het aansturen van teams en de ontwikkeling van medewerkers.
MBTI bied twee opties voor coaching: – Een eenmalig gesprek waarin het profiel wordt doorgesproken. – Of een coachingstraject van 5 á 6 gesprekken voor intensieve begeleiding.

Voor 150 euro ontvangt U: digitale vragenlijst, rapportage met persoonlijk toelichting, boekje “Inleiding tot type”

Voor een uitgebreid coachingstraject van 5 á 6 gesprekken maken graag een maatwerkofferte.

Voor aanmelden en advies: info@stichtingceo.nl, Hanni van Waasdijk 06-48742479