Ik word werkbuddy!

Ervaar als werkbuddy deze voordelen:

• Minder plichtmatig solliciteren voor de uitkeringsinstantie, maar solliciteer naar een functie die echt bij je past.
  • Vergroot je netwerk en daarmee de kans op het vinden van een baan.
  • Je krijgt de volledige ondersteuning en begeleiding van CEO professionals.
  • Presenteer jezelf aan verschillende bedrijven tijdens de begeleiding van een jongere.
  • CEO biedt je de mogelijkheid voor het volgen van trainingen en cursussen.

Zo wordt je werkbuddy:
Je meldt je als werkzoekende bij CEO aan als werkbuddy en via het intake gesprek wordt je duidelijk wat er van jou als werkbuddy verwacht wordt.

Als werkbuddy begeleidt je een aantal jongeren.  Je vormt je eerst een helder beeld van hun competenties en ambities. CEO verzorgt daar waar nodig gepaste trainingen en de gewenste begeleiding. Samen met jou als werkbuddy gaan de jongeren dan actief en gericht op zoek naar een passende baan.

Via de zoektocht naar passend werk voor de jongeren, kom je zelf als werkbuddy ook in aanraking met meerdere bedrijven, organisaties en instellingen. Deze contacten vergroten ook jouw kansen op het vinden van een nieuwe baan.

Tijdens het gehele traject wordt je bijgestaan en ondersteund door de CEO professionals.

Meld je aan!
Dus als jij  werkloos, 45 jaar of ouder bent en minimaal een HBO-opleiding hebt, meld je dan aan door een mail met jouw CV te sturen naar info@.stichtingceo.nl

Ik wil een werkbuddy

Als werkzoekende jongere ben je al snel op jezelf aangewezen. In het oerwoud aan websites, bemiddelingsbureaus en overheidsinstanties moet je zelf maar een weg naar een geschikte baan zien te vinden. Iemand die je steevast helpt bij het vinden van passende vacatures en je begeleid bij het solliciteren is dan een ware verademing! Stichting CEO heeft een werkbuddy die precies dát doet.

Meld je aan!
Je kan via je uitkeringsinstantie contact met ons opnemen. Heb je geen uitkering, meld je dan via onderstaand formulier aan. Na ontvangst van de gegevens nodigen we je uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek, zodat we je kunnen koppelen aan de juiste werkbuddy.

Vul onderstaande velden in (klik voor formulier)

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

Mobiele nummer (verplicht)

E-mail (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode + woonplaats (verplicht)

Geboortedatum (verplicht)

Geboorteplaats (verplicht)

Laatste opleiding (verplicht)

Datum start en einde opleiding (verplicht)

Diploma gehaald (verplicht)
JaNee

Werkervaring/stage (verplicht)

Datum werkervaring/stage (verplicht)

Indien stage: afgerond (verplicht)
JaNee

Toelichting/opmerkingen

Omschrijf jezelf in maximaal 5 regels (verplicht)

Ik zoek een nieuw teamlid

U bent op zoek naar geschikt personeel, maar door de ruime keuze is het tegenwoordig lastig om dé juiste werknemer te vinden. Stichting CEO  zoekt en maakt de juiste match voor uw  team, traint het nieuwe teamlid, leidt hen op en begeleidt ze 6 tot 9 maanden. Daar plukt u dus mooi de vruchten van!

Meld vacatures hieronder en wij maken de match. (klik voor formulier)

Bedrijfsnaam (verplicht)

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Naam vacature (verplicht)

Upload vacature bestand (max. 5 MB)

Ingangsdatum functie (verplicht)

Toelichting/opmerkingen

Ik wil het beste CV hebben!

CV starterErvaar ook deze voordelen met jouw beste CV:

• Je schept in één oogopslag helderheid.
  • ‘Ja, dit ben ik’, jouw beste CV doet eer aan je staat van dienst!
  • Met onze CV en de daarbij gekoppelde training ervaar je het succes om uitgenodigd te worden voor een gesprek.
  • Niet onnodig wachten: door onze snelle processen leveren we jouw beste CV binnen 5 werkdagen.
  • Ontvang je beste CV op papier, als pdf-bestand en op je mobiel.

Stichting CEO transformeert CV’s die een verpletterende indruk maken. Hiermee verhoog je je kans op succes!
Als je solliciteert naar een nieuwe baan of opdracht, is het de recruiter die bepaalt of je CV de moeite waard is. Uit onderzoek blijkt dat de eerste schifting al binnen 10 seconden per CV wordt gemaakt. Wij zorgen ervoor dat jouw CV er boven uit steekt en jouw kansen op de arbeidsmarkt worden vergroot!

Aantrekkelijk all-in-pakket
Stichting CEO helpt jou op een persoonlijke manier bij het creëren van jouw beste CV. Na een gesprek zorgen voor een ware metamorfose van jouw CV die je ontvangt op papier en digitaal. Daarnaast helpen wij je met het vervolgtraject. Denk hierbij aan trainingen op het gebied van de sollicitaties, motivatie en netwerken. Bij ons regel je dus alles voor het krijgen van die nieuwe baan in één keer!

Neem gerust contact met ons op via info@.stichtingceo.nl